Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice, dit kan eenvoudig door het contactformulier in te vullen.
Veelgestelde vragen
Bezorging & verzending
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je op werkdagen (van maandag tot en met vrijdag) vóór 12:30 uur via onze webshop een bestelling plaatst, doen wij je bestelling dezelfde dag nog de deur uit. Binnen Nederland wordt je bestelling vrijwel zeker (>98% kans) de volgende dag geleverd. Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je je pakket(ten) kunt volgen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
Je kan je pakket op een andere dag laten leveren.
Op de ochtend van de levering ontvang je een bericht (Predict) in welke 1-uurs tijdvak je pakket wordt bezorgd. In dit bericht zit een link om je pakket op een andere dag te laten leveren.
De bezorger probeert het pakket bij de buren te leveren
Als je niet aanwezig bent dan zal de bezorger proberen je pakket bij de buren te bezorgen, zodat je toch snel over je pakket kunt beschikken. Als het gelukt is om jouw pakket bij de buren af te geven, ontvang je een bevestiging van de bezorger. Lukt dit niet, dan wordt je bestelling bij een DPD Pakketpunt geleverd.
Je kan de bestelling op een specifieke plek laten leveren
Hiervoor moet je zelf een neerzettingstoestemming geven bij de bezorger.
Kan mijn bestelling op een specifieke plek geleverd worden?
Ja dat kan. Hiervoor moet je zelf een neerzettingstoestemming geven bij de bezorger.
Eenmalige neerzettingstoestemming (per pakket)
Op de ochtend van de levering ontvang je per pakket een bericht (Predict) in welke 1-uurs tijdvak je bestelling wordt bezorgd. In dit bericht zit een link naar verschillende opties om je levering te wijzigen. Kies je voor neerzettoestemming dan geef je de chauffeur toestemming om alleen dat specifieke pakket op een veilige plaats bij je huis neer te zetten.
Permanente neerzettingstoestemming
Als je jouw bestellingen altijd op een specifieke veilige plek bij je thuis neergezet wilt hebben dan kan je dit aangeven op het formulier neerzettingsformulier van DPD. Deze is te downloaden via https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres of bij een Pickup parcelshop laten bezorgen?
Ja dat kan. Op de ochtend van de levering ontvang je een bericht (Predict) in welke 1-uurs tijdvak je pakket wordt bezorgd. In dit bericht zit een link waarmee je kunt aangeven dat je jouw bestelling wilt laten bezorgen op een ander adres of bij een Pickup parcelshop van DPD. Houd er rekening mee dat het pakket dan een dag later wordt bezorgd.
In welke landen leveren jullie?
Onze producten worden geleverd in de volgende landen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Italië, Spanje en Tsjechië.
Staat het gewenste land hier niet tussen? Vul dan het contactformulier in.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Pakketten die op werkdagen voor 12.30 uur worden besteld worden dezelfde dag verzonden. Op de ochtend van de levering ontvang je per pakket een bericht, hierin staat hoe laat je pakket wordt geleverd.
De levering komt niet overeen met mijn bestelling. Wat moet ik doen?
Dat is erg vervelend. Natuurlijk gaan wij dit voor je oplossen. Graag ontvangen we hiervan een retouraanvraag. Dit kan door het contactformulier in te vullen. Geef hierbij aan om welk ordernummer het gaat en wat wat er verkeerd geleverd is
Mijn bestelling is geplaatst en betaald, maar ik krijg mijn bestelling niet. Wat nu?
Je ontvangt van ons een bevestiging zodra je betaling en order zijn verwerkt. Bestellingen die voor 12.30 uur zijn geplaatst worden dezelfde werkdag verzonden. Hierna ontvang je van de pakketdienst een e-mail met een track en trace. Hierin kun je de status van je pakket bekijken.
Retourneren & annuleren
Kan ik producten retourneren?
Ongeopende producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling worden geretourneerd. Hiervoor verzoeken wij het contactformulier in te vullen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je een verzendbevestiging ontvangen?
Dan is je bestelling al verwerkt en onderweg. De bestelling kan helaas niet meer geannuleerd worden. Je kan er voor kiezen om de bestelling te weigeren bij de bezorging of om deze retour te sturen.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Dan kan je je bestelling nog annuleren via onze klantenservice. Vul hiervoor het contactformulier in en vermeld om welk ordernummer het gaat.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Dat is erg vervelend. Natuurlijk gaan wij dit voor je oplossen. Vul het contactformulier in met een ordernummer en foto. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.
Betaling
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt bij ons betalen via de volgende betaalmethodes: Bancontact, Apple Pay, Credit Card, Paypal, iDEAL, Klarna.
Kan ik achteraf betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Product gerelateerd
Hoeveel voer ik mijn hond?
Ieder product heeft een eigen voedingsschema. Ga in de webshop naar het betreffende product en scroll naar beneden naar “beschrijving”. Hier staat het voedingsschema voor het betreffende product vermeld.
Kan ik een bestelling wijzigen nadat ik deze geplaatst heb?
Heb je een een mail ontvangen dat je bestelling is afgerond?
Dan is je bestelling al verwerkt en onderweg. De bestelling kan helaas niet meer gewijzigd worden. Je kan er voor kiezen om de bestelling te weigeren bij de bezorging of om deze retour te sturen.
Heb je nog geen mail ontvangen dat je bestelling is afgerond?
Dan kan je je bestelling nog wijzigen via onze klantenservice. Vul hiervoor het contactformulier in en vermeld om welk ordernummer het gaat.
Welk voer is geschikt voor mijn pup?
We hebben zowel geperste als krokante voeding voor pups. Daarnaast kan je jouw pup extra verwennen met een van onze smakelijke gestoomde worsten, oliën of vetten.
Hier vind je een overzicht van onze producten voor puppy’s.
Welk voer is geschikt voor mijn senior hond?
Voor senior honden hebben we zowel geperste als krokante brokken in ons assortiment. Ook de gestoomde honden worsten, vetten en oliën zijn geschikt voor jouw senior hond.
Hier vind je een overzicht van onze producten voor senior honden.
Wat als mijn hond allergieën heeft?
Wij hebben diverse producten in ons assortiment voor honden met allergieën.
Zijn jullie producten hypoallergeen / graanvrij?
Wij hebben diverse producten die graanvrij, glutenvrij en/of maar één dierlijke eiwitbron bevatten. Dit alles verkleint de kans op allergieën.
Hebben jullie proefpakketten?
Ja, voor honden wij hebben diverse proefpakketten van geperste en krokante brokken. Hier vind je een overzicht van onze proefpakketten.
Hoe lang blijft het voer houdbaar?
Op iedere verpakking staat een houdbaarheidsdatum. Wij adviseren om het voer altijd op een droge, donkere en koele plek te bewaren. Wanneer het product is geopend en het onder deze condities wordt bewaard, blijft het voer houdbaar tot de datum die op de verpakking staat vermeld.
Ik heb een specifieke voedingsvraag
Voor specifieke voedingsvragen brengen wij je graag in contact met een van onze voedingsdeskundige. Vul het contactformulier in en een voedingsdeskundige neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Overig
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Log in op je account via www.puro.nl/my-account/. Ga in het menu aan de linkerkant naar accountgegevens. Pas je gegevens aan en klik op opslaan.
Hoe neem ik contact op als mijn vraag hier niet bij staat?
Als je vraag hier niet bij staat kan je ons contactformulier invullen. Of bel naar +31(0)497 517 614. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur.
Koop direct bij de fabriek